سوالات متداول

پاسخ پرسش‌های پرتکرار

راهنمایی فروشگاه

سوالات عمومی

چگونه میتوان برای محصولات نظر و امتیاز داد؟
  • از طریق منوی نظرات با درج نام و آدرس ایمیل می توانید نظرات خود درباره محصولات را درج نمایید.

  • از طریق ارتباط با ادمین شبکه های اجتماعی و یا تماس با واحد ثبت سفارش ازکی کالا می توانید نظرات خود را اعلام نمایید.

  • از طریق ارسال نظر در صفحه اینستاگرام ازکی کالا می توانید نظرات خود را درج نمایید.

چگونه می توان روی یک سفارش توضیحات خاصی داد؟
  • از طریق تماس با واحد ثبت سفارش می توان توضیحات خاصی در مورد یک سفارش را ثبت کرد.

چگونه می توان یک محصول خاص را پیدا کرد؟
  • از طریق استفاده از منوی جست و جوی سایت می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

اگر در بازه زمانی انتخابی، در محل برای دریافت کالا حضور نداشته باشم، آیا امکان ارسال مجدد توسط ازکی کالا وجود دارد ؟
  • قبل از ارسال سفارش هماهنگی های لازم انجام می شود. با این حال اگر مشتری در محل حضور نداشته باشد، سفارش مجددا ارسال خواهد شد و هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟
  • مهلت مرجوع نمودن کالا ۴۸ ساعت پس از تحویل می باشد.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟
  • بله، در صورتی که کالا آسیب دیده باشد مشتری می تواند کالا را تحویل نگیرد.

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟
  • بله امکان بازگرداندن کالا مغایر وجود دارد.

در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم ؟
  • بله، ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از خرید، ازکی کالا بدون هیچ قید و شرطی کالا را تحویل می گیرد.

اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟
  • بله، ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از تحویل، ازکی کالا بدون هیچ قید و شرطی کالا را تحویل می گیرد.

چطور میتوانم بدون برقراری تماس ، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کنم؟
  • امکان درخواست مرجوعی کالا بدون تماس با واحد ثبت سفارش وجود ندارد.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
  • پس از ثبت درخواست مرجوعی، در اولین فرصت کالا توسط پیک از مشتری دریافت می گردد. در صورتی که فاکتور توسط مشتری پرداخت نشده باشد، فاکتور جدید برای باقی محصولات صادر خواهد شد. در صورتی که مشتری فاکتور را پرداخت کرده باشد، ما به التفاوت جنس مرجوعی به حساب ایشان واریز میی شود و یا در صورت تمایل از مبلغ فاکتور بعدی کسر خواهد شد.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
  • با تماس با واحد ثبت سفارش درخواست مرجوعی کالا را ثبت نمایید.

در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟
  • در صورت بروز تاخیر مراتب به صورت تلفنی به اطلاع مشتری رسانده خواهد شد.

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
  • سایت » www.azkakala.ir

  • تلگرام » @azkakala

  • سروش » @azka_kala

  • ایتا » @azkaadmin

  • بله» @azkakalashop

  • شماره تماس » ۰۲۱۶۶۴۹۳۴۲۰

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
  • در صورت خرید از سایت سابقه سفارش ها در سایت موجود است.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
  • حداکثر پس از ۴۸ ساعت سفارش قابل تحویل است. در صورت درخواست سفارش از طریق پیک و در سریع ترین زمان ممکن قابل ارائه خواهد بود.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟
  • ثبت سفارش در سایت در ۲۴ ساعت شبانه روز امکان پذیر است، ثبت سفارش از طریق تلفن و شبکه های اجتماعی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ انجام می شود.

آیا کالاهایی که در سایت ازکی کالا بفروش می رسد اصل هستند؟
  • بله، تمامی اقلام موجود در سایت علاوه بر اصالت شامل شرایط ازکی بودن طعام نیز می شوند.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟
  • خیر، امکان پرداخت اقساطی سفارش وجود ندارد.

چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟
  • هنگام ثبت سفارش فاکتور به شما نمایش داده می شود.

  • هنگام تحویل کالا فاکتور سفارش به شما تحویل داده می شود.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
  • تحویل سفارش حداکثر ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش در شهر تهران انجام می گردد.

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟
  • پرداخت آنلاین

  • کارت به کارت

  • کارتخوان در محل

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟
  • بله، با معرفی تحویل گیرنده در هنگام ثبت سفارش و یا هنگام هماهنگی جهت تحویل می توان سفارش را به فرد دیگری تحویل داد.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟
  • با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی پس از نهایی نمودن ثبت سفارش می توانید به صورت اینترنتی مبلغ سفارش خود را پرداخت کنید.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟
  • بله پس از فاکتور شدن با تماس با واحد ثبت سفارشات می توانید مندرجات فاکتور را تغییر دهید.

چطور در سایت ازکی کالا سفارش خود را ثبت کنم ؟
  • پس از ورود به حساب کاربری خود کالاهای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید، سپس خرید خود را نهایی نمایید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
  • با تماس تلفنی یا شبکه های اجتماعی می توانید لغو سفارش خود را اعلام نمایید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
  • بله امکان پرداخت در محل با استفاده از کارتخوان وجود دارد.

چطور میتوانم با حساب کاربری خود برای شرکت یا ارگان حقوقی خرید کنم ؟
  • در هنگام ثبت سفارش توضیح دهید که فاکتور به نام شخص حقوقی صادر گردد.

رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟
  • در صفحه ورود به سایت از دکمه "گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟" می توانید رمز عبور را بازیابی کنید.

برای خرید از ازکی‌کالا، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
  • خیر، با تماس با همکاران ما از طریق شبکه های اجتماعی و تلفن می توانید ثبت سفارش نمایید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
  • بله امکان ثبت سفارش تلفنی با تماس با همکاران ما در واحد ثبت سفارش وجود دارد.

در صورتی که پاسخ و یا سوال خود را پیدا نکرده اید ؛ با ما در ارتباط باشید.

از طریق شماره تماس ۰۲۱۶۶۴۹۳۴۲۰
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ پاسخگوی شما هستیم.
شما می توانید از طریق آدرس های زیر با پشتیبان اﺯکىٰ کالا در ارتباط باشید:

تلگرام »» Azkakala@

اینستاگرام »» Azkakalacom@

سروش »» Azka_kala@

ایتا »» Azkaadmin@

بله »» Azkakalashop@