در سال‌های اخیر تب استفاده از محصولات ارگانیک کشور را فراگرفته است. این امر به خودی خود چیز بدی نیست، اما متأسفانه هر جا که مشتری خواهان یک محصول باشد امکان ورود افراد کلاه بردار و متقلب نیز وجود دارد.

در طول ۴ سال گذشته، ما در زنجیره تأمین ازکی با جستجوی فراوان در بازار تولید و توزیع مواد غذایی، به دنبال گسترش سبد محصولات سالم و ارگانیک ازکی بوده‌ایم. طی این مدت با تأمین کنندگان متعددی مواجه شدیم که ادعا می‌کردند محصولات‌شان ارگانیک است، ولی با بررسی دقیق‌تر متوجه می‌شدیم که این موضوع به هیچ وجه صادق نیست!

نکته دیگر این است که اصولاً تولید محصول صددرصد ارگانیک کار بسیار دشواری است و اگر کسی ادعا کرد که محصول او کاملاً ارگانیک است، ادعای بزرگ و شک برانگیزی خواهد بود. «ما هم در زنجیره تأمین ازکی ادعا نمی‌کنیم که محصول ۱۰۰% ارگانیک ارائه می‌دهیم».

به عنوان مثال، اگر به نخودی که در یک زمین کاشته و پرورش داده می‌شود کود شیمیایی داده نشود خوب است، اما  لازمه‌ی ۱۰۰% ارگانیک بودن یک محصول این است که در سال‌های گذشته نیز در آن زمین از کود شیمیایی استفاده نشده باشد.

صادقانه می‌گوییم که ما هم در ازکی محصولات کاملاً ارگانیک ارائه نمی‌دهیم! اما تلاش کرده‌ایم تا محصولات‌مان را از تولیدکنندگان و تأمین کننده‌هایی تهیه کنیم که حداکثر سلامت کاری را داشته باشند.

همچنین ویژگی متمایز محصولات ما، «ازکی بودن» محصولات است و ما نهایت دقت و ظرافت را به کار می‌گیریم تا همه‌ی محصولات ما از تولیدکنندگان و تأمین‌کننده‌های مؤمن و مطمئن تهیه کرده و به سفره‌های خانواده ایرانی برسانیم.

اﺯکىٰ: پاک‌تر، صالح‌تر، پاکیزه‌تر، پارساتر (لغت نامه دهخدا)

  • علیرضا محبوبی
  • دی 26, 1399
  • 974 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه